КРОК 1. ЗБИРАЄМО ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПОТРЕБИ КЛІЄНТА
Оптимальний варіант – попередня зустріч, на якій інженери компанії вивчать вашу техніку, її кількість і стан, програмне та серверне забезпечення. В іншому випадку вам потрібно буде розповісти про обладнання і представити інформацію про нього.
КРОК 2. АНАЛІЗУЄМО ДАНІ І ФОРМУЄМО ПРОПОЗИЦІЮ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ ДЛЯ КЛІЄНТА
На основі зібраної інформації фахівці компанії складуть персоналізовану пропозицію, яка буде враховувати специфіку роботу вашої фірми, список робіт, які знадобляться, і запропонують тарифний план.
КРОК 3. ПРОПОНУЄМО ОПТИМАЛЬНИЙ ТАРИФНИЙ ПЛАН
Хоча «тарифним планом» в класичному значенні цього слова наші пропозиції за ціною назвати не можна. За 14 років роботи ми не створили чітких тарифних планів, які пропонує, наприклад, ваш мобільний оператор. А все тому, що у кожного бізнесу свої потреби в обслуговуванні техніки, і змушувати вас обирати або переплачувати неправильно.
Передбачено два варіанти оплати:
- погодинний – інженери ведуть облік робочого часу і вказують у звіті, скільки точно часу у них пішло на налаштування, ремонт, діагностику та перевірку вашого обладнання. Копію звіту ви отримуєте, і точно розумієте, за що платите
- місячна абонплата – оптимальний варіант при роботі з технікою, яка в хорошому стані й вимагає лише регулярного догляду за регламентом. В такому випадку ви оплачуєте фіксовану суму.
Також можливий варіант гібридного тарифу: частково абонплата, частково – погодинна оплата за вирішення нагальних проблем і усунення поломок. До такого тарифу часто вдаються компанії, в яких використовується велика кількість обладнання.
КРОК 4. ПІДПИСУЄМО ДОГОВІР
У договорі чітко прописуються всі умови співпраці – його можуть скласти наші юристи або ваші. Додатково обов’язково підписується NDA, який може бути як частиною основного договору, так і окремим документом (включаючи ваш стандартний договір про нерозголошення).
КРОК 5. ПОЧИНАЄМО РОБОТУ
Ми повідомляємо, що все готово, і починаємо працювати з вами. Ви можете звертатися до наших майстрів з термінових питань. Але часто буває так, що вас нічого не хвилює, все почало працювати, як годинник, немає ніяких поломок і форс-мажорів. Це не магія – це робота інженерів NSPACE. Ви можете їх навіть не помічати і не бачити, як вони працюють, але з технікою перестали траплятися неполадки – це і є справжній професіоналізм.