Play

Heading

Heading

Heading

Heading

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Heading

Heading

Heading

5 ХВИЛИН ЧИТАННЯ

ПОДІЛИТИСЯ:

ЯК ЗАОЩАДИТИ НА ПОКУПЦІ КОМП’ЮТЕРІВ ДЛЯ ОФІСУ

Можна придбати дуже потужну техніку за меншу суму. Як?

ОФІСНУ ТЕХНІКУ НЕОБХІДНО ОНОВЛЮВАТИ РЕГУЛЯРНО!

Власники бізнесу знають (а якщо ви плануєте запустити свою справу – вам скоро доведеться з цим зіткнутися), як багато грошей йде на облаштування робочих місць співробітників. Сам офіс, стіл і стілець – це дрібниці. Головне – це техніка. Комп’ютери, принтери, додаткові гаджети, мережеве обладнання – все це коштує дорого. Цілком природнє бажання власника бізнесу трохи заощадити на цьому. І знаєте що? Це можна зробити без втрати комфорту співробітників і якості роботи. Можна придбати дуже потужну техніку за меншу суму. Як? Розповідаємо.

Це не припущення, а реальний факт. Практика доводить прямий зв’язок між технічною оснащеністю офісу і успіхом бізнесу.

Серед головних причин, які обумовлюють необхідність регулярного оновлення офісної техніки, виділимо:

  • безпеку. За даними аналітиків, понад 50% комп’ютерних мереж у великих корпораціях не відповідають сучасним вимогам безпеки – щодо доступу до особистих даних, зломів, вірусних атак. Ви хочете бути в їх числі?
  • продуктивність роботи. Чим вище потужність техніки і чим швидше вона працює, тим менше часу витрачають ваші співробітники на непотрібні процеси. Плюс повільне завантаження операційної мережі та кожної програми просто вибиває з рівноваги і знижує продуктивність
  • вартість технічної підтримки. Якщо у вас різномасті і старі комп’ютери, парк техніки створювався шляхом випадкових покупок, підтримувати його і мережу в цілому набагато складніше, а значить – дорожче. І ці суми можуть бути значними
  • ефект від мобільності. Експерти американської корпорації Gartner Group провели дослідження, як впливає заміна ПК на мобільні ноутбуки в офісах на роботу менеджера. Як з’ясувалося, продуктивність праці співробітника виросла на 20-25%, а в деяких випадках на 41%. Плюс менеджер може брати робочий ноутбук додому, і працювати з дому так само ефективно: а в умовах пандемії – це дуже актуально
  • економія. Насправді економить той, хто регулярно модернізує свою техніку. Хоча б тому, що їй не потрібен регулярний ремонт. А в українській практиці часто трапляється, що в багаторазовий ремонт ПК було вкладено стільки, що за цю суму можна було купити вже два нових потужних комп’ютери. Прагматичні європейці такого б ніколи не допустили.

ІНОДІ ВИГІДНІШЕ ПРИДБАТИ Б/В КОМП’ЮТЕРИ В ОФІС

Застарілою вважається техніка, яка була випущена 2-3 роки тому. Ось її і варто купувати – вона коштує значно дешевше.

Багато старих моделей ПК виставлені в продаж в ще не розпакованих коробках – вони абсолютно нові. Однак їх ціна може бути на 20, 30 і навіть 40% меншою. Дивіться на технічні характеристики і вибирайте за ними. Вашим менеджерам не потрібні ігрові комп’ютери з відмінними відеокартами.

Можна купити техніку, яка була у використанні – у приватних осіб або в спеціальних сервісах. Але тут дуже важливо перевірити, чи не була вона серйозно пошкоджена і в яких умовах експлуатувалася. Є оптимальне рішення – запросити на консультацію незалежного фахівця, який оцінить стан техніки і підкаже вам, чи варто її купувати.

Ще одна історія – це конфіскат, комп’ютери, які завозяться з США і Європи, але продаються в несертифікованих центрах. Часто від них позбавляються великі міжнародні IT компанії, які оновлюють парк офісної техніки мінімум раз на рік і за родом діяльності вибирають все найпотужніше (а значить, і найновіше – тому що техніка застаріває за 2-3 роки, як ми говорили вище). Але тут теж бажано звернутися за консультацією до незалежного фахівця.

ЯК ОПТИМАЛЬНИЙ ПІДБІР КОНФІГУРАЦІЇ ДОПОМОЖЕ ВАМ ЗАОЩАДИТИ ГРОШІ?

При купівлі техніки для офісу пам’ятаєте про прості рекомендації:

  • яка мета покупки нових комп’ютерів? Сконцентруйтеся на тих робочих параметрах, які є важливими для вашого бізнесу. Якщо ви не купуєте комп’ютер для роботи з графікою і відео, вам не потрібні крутий екран і відеокарта. Можна виписати спектр основних технічних характеристик, важливих для вас, на листок
  • вивчіть пропозиції від різних продавців. Концентруйтеся не на мережевих гігантах, а на інтернет-магазинах – найчастіше там ціни нижчі
  • подумайте, можливо у вашому випадку дешевше зібрати комп’ютери з комплектуючих. Зверніться до IT-фахівців – вони швидко прорахують, чи є в цьому фінансова вигода
  • не відмовляйтеся від техніки, яка була у використанні, і конфіскату – але за умови, що вони в прекрасному стані
  • не економте на периферійних пристроях і мережевому обладнанні. Вони повинні працювати як годинник.

ЗВЕРНІТЬСЯ ДО ПРОФЕСІОНАЛІВ

У підборі оптимальної конфігурації, пошуку надійної і потужної б/в техніки, конфіскату вам допоможуть професіонали. Зверніться в компанію NSPACE – наші фахівці виконають роботи по оновленню парку техніки і допоможуть заощадити суттєві суми.

Це вигідно фінансово (і повірте – часто різниця дуже значна), а головне – все буде працювати як годинник!

ТЕГИ:

Всі

Компʼютерна техніка

ПОДІЛИТИСЯ:

Також цікаво

ЯК ПЕРЕЙТИ НА IT-АУТСОРСИНГ: ПОКРОКОВИЙ АЛГОРИТМ

Якщо ви вже ознайомилися з перевагами IT-аутсорсингу та готові використовувати їх у роботі своєї компанії, цей блог для вас. Якщо ви ще не встигли це зробити – прочитайте нашу статтю про особливості та переваги делегування завдань спеціалізованим компаніям. А в цьому матеріалі ми розглядаємо, як реалізувати ідею переходу на IT-аутсорсинг всього в 5 кроках.

Всі

ІТ аутсорсінг

НАВІЩО ВАШОМУ БІЗНЕСУ IT-КОНСУЛЬТАНТ

ІТ-консалтинг покликаний виправити можливі помилки та оптимізувати бізнес-процеси.

Всі

ІТ аутсорсінг

LINUX — ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ

Що взагалі таке UNIX і чому говорячи про Linux, завжди згадують UNIX?

Всі

Операційна система

КОРПОРАТИВНА ЕЛЕКТРОННА ПОШТА – ПЕРЕВАГИ ТА ОСОБЛИВОСТІ

Ми багато спілкуємось у соціальних мережах та різноманітних месенджерах, але засобом ділового листування все одно залишається електронна пошта. За допомогою поштової скриньки легко знайти потрібні листи, зробити масову розсилку з пропозицією компанії, переслати необхідні документи та рахунки.

Всі

Електронна пошта

Ми готові

до співпраці

Thank you! Your submission has been received!
Під час надсилання форми сталася помилка.

Вже протягом 1 години ми почнемо розбиратися з вашою проблемою. Все проаналізуємо, надамо пропозицію під ваш бюджет і потреби.